torsdag 26 mars 2015

Påskalster...

Fick tips om en alternativ stoppning till mina alster.
IKEA är bra skit!
KRÅKRIS
Tror det var 7 kr för denna kudde, stoppningen i
funkar aldeles utmärkt.
 
Håller på med mina olika projekt, virkar lite på de
& sen lite på de...
Just nu är det påskvirkning på agendan...
Bättre med en grej än massa godis tycker jag.

Kermitprojekt.
 
Försöker få ihop en Kermit men hittar inget mönster
en kropp  & ben kan jag knåpa ihop men huvudet
med den öppna munnen är nytt för mej.
Nu hittade jag ett mönster på en grodbakelse som jag får
modifiera & sen sätta en kropp på..
Ska bli spännande att se hur den blir sen =)

Mormorsrutorna flödar på den beställda barnvagnsfilten
den har blivit mitt måndagsprojekt då jag är på
stickcafe & virkar.

En spindel har blivit till,syrrans bonusgrabb älskar
spindlar.

Handvärmare till mej i resårvirkning med tumme.
 

Ett par till min mor också.
 
Det är sån bomull för själen att virka..
 
Samma vädjan som innan, lämna kommentarerna
här inne & inte på Fejjan.
Tjillevippen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar