onsdag 11 september 2013

Tovning fast inte så bra..

Jag tänkte jag skulle virka undan lite halvdana
projekt & de passade ju bra då jag varit slö & inte orkat
ta mej för nåt särskilt..
Handvärmare klara..
 
Gjorde även klart ett grytunderlägg som skulle tovas,
då jag inte fixar att tova så länge med mina händer
så har jag fått lära mej att det går att tova i maskinen.

Något skumt !

Det blev INTE som jag tänkt eller som förra
gången jag tovade.
Det är ull, jag använde såpa & 90 grader
 
Någon som kan säga vad för fel jag gjort ?

Theos uggla blev klar också..
Simon heter han !
 
Gjorde en liten nyckelringsuggla till mitt Cillaben
som fyller i morron men glömde fota den.
 
Tjillevippen...

2 kommentarer:

  1. Hej! Första titten hos dig, läste för ett tag sen (kanske på nån blogg eller fb-grupp)att man kunde tova om och om igen tills man blev nöjd.. Har aldrig provat att tova själv så jag har vekligen ingen aning men det kunde kanske vara en idé?
    Nu ska jag kika vidare!
    Hälsningar Sandra

    SvaraRadera
  2. Tack för titten i min föreningsblogg (Rehabkryssning för cancersjuka) vilka fina saker du gör. Besök gärna min egen blogg: Livets vägar. :)
    Lördagskram!
    Tali

    SvaraRadera